środa, 8 lipca 2015

Recenzja: Makeup Revolution Iconic Blush Bronze & Brighten Rave



Trio z Makeup Revolution to jeden z moich nowszych zakupów. Największy problem miałam z wyborem odcieni. Firma ma aż 4 do wyboru: Golden Hot, Smoulder, Rave i Flush. Wahałam się pomiędzy Rave a Flush, jednak padło na ten pierwszy.


Tak jak inne produkty tej firmy, trio jest wynikiem "inspiracji". Przypomina Contour Kit ze Sleeka. Nigdy nie miałam okazji go przetestować, jednak uważam, że Iconic może być (znacznie tańszym) zamiennikiem.

Opakowanie jest plastikowe, wydaje się porządniejsze niż w przypadku paletki cieni Iconic, jednak odbijają się na nim ślady palców i dość łatwo je zarysować. W środku oczywiście jest lusterko.


Wszystkie produkty są średnio napigmentowane i ładnie się blendują. Niełatwo jest zrobić nimi trudną do roztarcia plamę.

Przy pobieraniu na pędzel kruszą się, jednak przy nakładaniu nie ma już takiego problemu.



Bronzer jest w kolorze czekoladowym, na skórze wygląda delikatnie. Złoty rozświetlacz to drobno zmielony brokat, który mieni się na policzku przy ruchach głową. Nie daje tafli. Róż mocny i żywy, kolor lekko "Barbie'owy". W dotyku bardzo aksamitny, przeciwnie do bronzera, przy którym wyczuwa się pod palcem grudki, i rozświetlacza - wyczuwalny brokat.


Najbardziej spodobał mi się bronzer i to jak lekko wygląda na skórze. Rozświetlacz jest w porządku, natomiast najmniej przypadł mi do gustu róż - osobiście wolę bardziej zgaszone kolory, ten jest zbyt intensywny jak dla mnie.

Trwałość jest przeciętna. Produkty pozostaną nienaruszone jeśli nigdzie nie dotknę twarzą - każde potarcie wpływa negatywnie.

Trio kosztuje 17,50 zł i jest dostępne w sklepach internetowych - ja kupiłam swoje na Minti Shopie.


Znacie kosmetyki Makeup Revolution? Może miałyście okazję wypróbować zestaw do konturowania? Co sądzicie?

9 komentarzy:

  1. Z tej firmy polecam cienie iconic :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w domu Iconic 3, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować. ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten środkowy kolor!

    PS- powinnaś trochę powiększyć zdjęcia (najlepiej na szerokość kolumny bloga)- lepiej by wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic z Makeup Revolution. Może wreszcie pora na coś się skusić? :) Śliczne kolory, bardzo podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańsze od typowo drogeryjnych kosmetyków, a właściwości chyba takie same. ;)

      Usuń
  4. w sumie to recenzja nie zachęciła mnie do zakupu - bardzo dobrze wiedzieć! mi zawsze najbardziej zależy na trwałości kosmetyku. żyję bardzo aktywnie i wolę wydać kilka złoty więcej, a mieć coś, czego nie będę musiała poprawiać co chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zależy Ci na trwałości i nieprzejmowaniu się o wygląd produktu przez cały dzień, najlepszym wyborem będzie konturowanie na mokro. :)

      Usuń