piątek, 31 lipca 2015

Recenzja: Rimmel BB Cream 9 w 1

Chyba jestem na bakier z kosmetykami do twarzy Rimmela. Ostatnio ukazała się niepochlebna recenzja podkładu Wake Me Up, dzisiaj kilka słów o kremie BB.



Produkt jest w dwóch wersjach kolorystycznych - light i medium. Posiadam jaśniejszy odcień, który jest dla mnie za ciemny (zwykle używam najjaśniejszych podkładów z Bourjois, 51 Light Vanilla). Podobnie jak Wake Me Up - jest bardzo pomarańczowy.

Ma konsystencję zwykłego kremu, nie jest rzadki i nie wylewa się z opakowania. Trzeba sprawnie nakładać go na twarz, bo bardzo szybko zastyga. Przy niezbyt precyzyjnej aplikacji łatwo zrobić nim smugi. Ujednolica cerę, jednak krycie ma minimalne. Wszystkie niedoskonałości prześwitują spod niego. Pewien czas po nałożeniu czuć, że ma się go na skórze. Mimo, że jest to krem BB, nie podkład, jest dość "ciężki" i czasem wywołuje u mnie uczucie ściągnięcia. Nie zauważyłam nawilżenia, o którym zapewnia producent, jednak dość przeciwny efekt suchej skóry.

Długo utrzymuje się na skórze i nie ściera się. Po całym dniu wygląda praktycznie tak samo jak po nałożeniu. Dodatkowy plus za filtr SPF 25.


Kilka razy mnie uratował, gdy Wake Me Up nie spełniał moich wymagań i szukałam nowego podkładu. Jest do niego całkiem podobny, jednak całe szczęście nie ma w sobie brokatu (i nie ma tak okropnego zapachu ;)).

W drogeriach można dorwać go za ok. 21 zł.

Jest to mój drugi krem BB, który mi nie odpowiada. Szukam alternatywy dla podkładu, czegoś lekkiego na co dzień. Może warto wypróbować azjatyckich (w których odcień light jest na prawdę jasny) kremów BB? Może któraś z was ich używała? Co sądzicie o kremie Beauty Balm z Rimmela?

15 komentarzy:

  1. Kilkukrotnie ,,awaryjnie'' użyłem kremów/podkładów Rimmel i coś w nich mnie drażni. Miałem uczucie jakbym miał na twarzy zaschłą cienką skorupę. Plus za odcień i filtr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie próbowałam, a skoro krycie marne, to nawet nie zamierzam :-) Ale szukam też jakiegoś fajnego BB, tylko zwątpiłam już, czy coś takiego w ogóle istnieje... Chyba jednak w te mineralne trzeba zainwestować :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad kremem BB z Misshy, jednak za tę cenę można kupić niezły podkład na promocji. :D

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam z Rimmela żadnych podkładów i kremów BB, ale dobrze wiedzieć coś o nich na przyszłość :) z kremów BB używałam tylko Garniera. Kolor light ciemnieje na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam BB z Garniera i mogę powiedzieć o nim to samo. :P

      Usuń
  4. od jakiegoś czasu używam tylko kremów BB jak dotąd podpasował mi tylko Clinique

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i mam,ale użyłam może z dwa razy. Mimo iż to krem bb jest zbyt gęsty i ciężki. Może być, ale szału nie robi :/
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :) landvanity.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką kremów BB :/ Moja cera pozostawia wiele do życzenia i muszę używać podkładów choć wiem że to nie poprawi je stanu...raz skusiłam się na krem BB z Under 20, byłam strasznie zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam CC Cream z Clinique. Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też szukam czegoś lekkiego na codzień ;) daj znać jak znajdziesz coś fajnego http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już jeden taki post zaplanowany, może Ci się spodoba. :)

      Usuń
  9. Nie używam kremów BB. Z podkładów polecam YR Pure Light

    OdpowiedzUsuń
  10. z Rimmela nie korcą mnie BB ani inne podkłady:D marka mnie zapycha ino

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej pory używałam bb z Garnier, ale ostatnio chwyciłam w przelocie bb z biedronki 😀 całkiem , całkiem i myślę że się sprawdzi rano, przed pójściem do szkoły z dzieciakami 😉 no i ta cena

    OdpowiedzUsuń