czwartek, 27 sierpnia 2015

Recenzja: Golden Rose Eyebrow Powder 104

Brwi to rama oczu, bez ich podkreślenia makijaż staje się niepełny. To jest właśnie mój ulubiony element podczas codziennych "rytuałów" urodowych. Już od dłuższego czasu stosuję do tego jednego kosmetyku, który jeszcze nie zdobył godnego następcy. Dziś mowa o pudrze do brwi z Golden Rose.



Cień jest zamknięty w plastikowym opakowaniu ze "szkiełkiem". Dołączony jest do niego mały aplikator, którego nie radziłabym używać do wypełniania brwi (lepszy do tego będzie skośny i precyzyjny pędzelek), ale może posłużyć do ich wyczesania i zebrania nadmiaru produktu, gdy nie mamy do tego spiralki czy grzebyczka.



Kupiłam go przez Internet, gdy jeszcze w moim mieście nie było stoiska z produktami tej firmy i po długich wahaniach wybrałam odcień 104. Jest to najbardziej neutralny odcień i pasuje wielu osobom. Jaśniejsze kolory są ciepłe i wpadają w rudy (101 i 103), natomiast ciemniejsze posłużą brunetkom (106 i 107).



Puder jest zupełnie matowy. Mimo tego, że jest to produkt pudrowy, dobrze trzyma się na brwiach. Aby przedłużyć jego trwałość, można pokryć go maskarą do brwi czy woskiem. Myślę jednak, że taki zabieg będzie potrzebny tylko w ekstremalnych warunkach, bo puder trzyma się u mnie praktycznie cały dzień na miejscu.

W opakowaniu znajduje się 2,5 grama produktu. Mam go już od bodajże 10 miesięcy i dopiero od pewnego czasu widać, że jest używany. Wcześniej miałam wrażenie, że nic z niego nie ubywa. ;)

Brwi mocniej umalowane niż zwykle ze względu na to, że przy małej ilości produktu aparat zwyczajnie go nie łapie ;)


Cień do brwi kosztuje 10,90 zł. Można go kupić na wyspach Golden Rose lub na stronie producenta. Co o nim sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się podkreślone brwi chociaż moje są strasznie ciemne i ich nie maluję, żeby nie zdominowały twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także uwielbiam podkreślać brwi ^^ chyba kupię ten puder ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda dosyć fajnie, chociaż ja już mam swojego ulubieńca od Benefit :) Niestety nie mam dostępu do marki Golden Rose, a szkoda. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Wygląda naprawdę ciekawie. Fajny efekt osiągnęłaś, nie jest nachalnie, ale widać, że brew jest podkreślona. Ja nie potrafię ładnie podkreślić brwi, zawsze wyglądam jak jakiś clown...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię hennę na brwi, dzięki czemu zawsze mam je z głowy na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń