czwartek, 24 września 2015

Recenzja: Bourjois 123 Perfect Foundation

Do mojej kosmetyczki trafił zaraz po nieudanym zakupie Wake Me Up z Rimmela (recenzja tutaj). Myślałam, że będzie to odrobinę tańszy zamiennik Healthy Mix, jednak wyszło inaczej niż się spodziewałam. Oto podkład 123 Perfect Foundation z Bourjois.


Podkład ma lekką konsystencję, jest odrobinę bardziej płynny niż sztandarowy Healthy Mix. Nie zastyga na skórze szybko, więc nie trzeba nakładać go w tempie ekspresowym. Ładnie się w nią wtapia i przy nałożeniu małej ilości tworzy efekt "no make up". Jest żółty, tak jak wszystkie podkłady Bourjois, jednak po aplikacji utlenia się i mam wrażenie, że wpada delikatnie w beż (może to przez te 3 pigmenty?).



Jego krycie jest średnie. Przykrywa drobne niedoskonałości, jednak przy większych "niespodziankach" należy nałożyć drugą warstwę. Utrzymuje się przeciętnie, na pewno nie do 16 godzin, tak jak jest napisane na opakowaniu. ;)

123 jest bardzo komfortowy, nie czuć go na skórze, nie daje uczucia ściągnięcia czy maski. Wygląda naturalnie, cera jest świeża i wypoczęta. Nie jest to podkład dla wymagających osób, ale szukających czegoś lekkiego i przyjemnego. Wielbicielki Healthy Mixu go wypróbować tak dla odmiany. ;)

Standardowo kosztuje około 52 zł, jednak można go kupić taniej w drogeriach Internetowych.

Używałyście kiedyś tego podkładu? Ostatnio kupiłam krem CC 123 Perfect, jestem ciekawa jak się sprawdzi ta wersja. :)

9 komentarzy:

  1. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam podkładu, gdyż sądzę, że moja skóra tego zupełnie nie potrzebuje :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachęcająca recenzja, jednak wolę pozostać wierna sypkim podkładom mineralnym, które świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety podkład się nie sprawdził, chociaż samą markę bardzo lubię i sobie cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems like a good product, works well for you!
    I'll try it someday!
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale Healthy Mix uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój ulubieniec :) spróbuj Rimmel Lasting Finish 25 h nude :) ja porzuciłam podkład z Bourjois na jego rzecz ;) efekt jaki daje na skórze i krycie :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkładów z Bourjois jeszcze nie używałam, ale ja lubię bardziej kryjące produkty, więc pewnie to produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice review. Never heard about this brand, though
    I am following your blog via GFC and Bloglovin .It would so awesome if you did the same, so I leave you my blog url:
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń