środa, 19 października 2016

Super-Pharm -50% i Rossmann -49%: moje zakupy

Wielka promocja w Rossmannie przyszła wcześniej niż się spodziewałam, a jeszcze chwilę przed nią wystartowała podobna w Super-Pharmie, więc moje zakupy były wyjątkowo spontaniczne. ;)

Na samym początku w Super-Pharmie kupiłam podkład mineralny L'oreal The Minerals True Match. Już wcześniej o nim myślałam, jednak cena trochę mnie odrzucała. Dodatkowo - jest to podkład mineralny, w pudrze, co za tym idzie, krycie i utrzymywanie się może nie być satysfakcjonujące. Jednak byłam go bardzo ciekawa, chyba przez jego największą fankę - Helen Anderson. Skusiłam się i już nawet go wypróbowałam - jestem mile zaskoczona. :) Na tej samej promocji złowiłam także Lasting Performance Max Factor. Obił mi się wcześniej o uszy, podobno bardzo ładnie kryje. Mam nadzieję, że i tak będzie.
Następnie, w Rossmannie kupiłam dwa tusze. Volume Million Lashes L'oreal, tym razem w wersji Fatale i Velvet Volume Max Factor. Wcześniej nic o nich nie słyszałam, więc wybór zupełnie w ciemno.
I na sam koniec promocji - bo do Super-Pharma zaszłam za późno i wszystkie najjaśniejsze odcienie się skończyły, wybrałam znowu (tak jak podczas ostatniej edycji) Healthy Mix z Bourjois. I dodatkowo, bo w końcu sprawę przemyślałam - wzięłam puder sypki Bourjois. Dużo wcześniej o nim myślałam, ale zawsze żałowałam pieniędzy. :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz