sobota, 4 lutego 2017

Vision Lipstick - Trwała pomadka do ust Golden Rose 113

Wydaje mi się, że kupiłam ją ze względu na recenzję Maxineczki. Poza tym, polowałam na idealnie czerwoną szminkę.




Hm, pomadka jest odrobinę tępa, jednak da się nią dobrze wyrysować usta, nawet bez użycia pędzelka. Trwałość - przeciętna. Nie jest to pomadka zastygająca, więc przy każdym potarciu się przenosi. Przegrywa w starciu z obiadem. Jednakże, pigment potrafi wpić się w usta, co może być czasem problematyczne. Wykończenie jest satynowe, kolor bardzo intensywny. Z tego względu, gdy nosiłam ją w ciągu dnia, wierzchnią warstwę ściągałam chusteczką, przez co mniej się transferowała, kolor był delikatniejszy, ale też miałam wrażenie, że szybciej wysusza mi usta. Nie jest wyjątkowo niekomfortowa, jednak przy całym dniu noszenia potrafi ściągnąć. Cena bardzo w porządku (10,90 zł).

Na górze GR 113, na dole Bourjois REV 01.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz